GARANTERET BPA-FRI PRODUKTER - FRI FRAGT VED KØB OVER 250 KR - GRATIS GRAVERING AF SUTTER
← Tilbage

Chicco 330 ml sutteflaske Anti-Colic (Flaskesut str. 6+ mdr.) - 1 stk.

Chicco

Nyt produkt

Chicco NaturalFeeling sutteflaske:

1. Beskyttende dæksel

Undgå at få snavs og fnug på sutten, og evt.lækage.

2. Justebar flaskesut - med anti-kolik-system
Flaskesutten er med justerbar gennemløbshatished, dertil er der en dobbeltventil som reducere kolik.

3. Skruering - med bred flaskehals
Gør delene lette at rengøre og flasken let at opfylde.

4. Ergonomisk form
Flasken er timeglas-formet, og ligger sig naturligt i hånden.

90,00 DKK

inkl. moms

Chicco sutteflaske 330 ml - Børn med voksende appetit

Chiccos største sutteflaske er på 330 ml. Den anbefales fra 6+ mdr. til børn som har et stort madbehov, og kan håndtere den hurtige gennemstrømshastighed som flaskesutten levere.

Sutteflasken er som de øvrige Chicco sutteflasker vi fører, med dobbelt ventil system for at minimere risikoen for kolik.

    

    

Chicco NaturalFeeling sutteflaske inkludere:

  • 1 stk. anti-colic sutteflaske
  • 1 stk. flaskesutte
Chicco NaturalFeeling sutteflaske karakteristika:
  • Model: NaturalFeeling
  • Producent: Chicco
  • Størrelse: 330 ml
  • Materiale: Polypropylen
  • 100 % fri for BPA, PVC og phthalater
  • Godkendelse: EN 14350
Chicco NaturalFeeling flaskesut karakteristika:
  • Størrelse: 6+ – justerbar gennemstrømning af væske
  • Alder: 6+ mdr.
  • Model: NaturalFeeling
  • Producent: Chicco
  • Type: Rund
  • Suttedel materiale: Silikone
  • 100 % fri for BPA, PVC og phthalater
  • Godkendelse: EN 14350
  • Flaskesutten passer til alle Chicco’s NaturalFeeling sutteflasker

Chicco

Italiensk kvalitets mærke som blev grundlagt i 1958. Chicco er verdens største producent af gennemtænkte og gennemtestet produkter til de yngste børn fra 0- 3-år.

Alle produkter fra Chicco er udviklet i samarbejde med eksperter, for at sikre ikke alene et sikkert produkt, men også at produktet udvikler og stimulere børn på den mest optimale måde. Derudover tænker de også forældre ind i deres produkter, for glade forældre giver glade børn.

Chicco er kendte for deres innovative tankegang, som gør at deres produkter har en ekstra detalje, som skiller sig ud fra den generelle tendens på markedet.